Publizitate eta Harreman Publikoetan lizentziatua Euskal Herriko Unibertsitatean.
25 urteko esperientzia du komunikazioaren sektorean, eta, bereziki, tokiko prentsan, argitalpenetan, komunikazio-kabinetean, marketin digitalean eta kudeaketan. Hainbat ikastaro egin ditu diseinu grafikoan, komunikazioan, marketin digitalean, kudeaketan, portavocian, argazkigintzan, berdintasunean eta abarretan.
Entreto 2/Auzolan Valdizarbe eta Estreto 2/Auzolan Tierra Estella aldizkaria sortu zuen 1998an eta 1989an.
1999. urtean sortu zuen Nexo Diseño y Comunicación, urte horretatik aurrera enpresa zuzendu eta kudeatzen du, bere produktu eta zerbitzu guztiak martxan jarriz.. Planner y ejecutiva de cuentas, dirige y coordina las áreas de comunicación (gabinete de comunicación) y creatividad. Dentro del servicio de publicaciones, coordina, dirige las revistas locales Entreto2/Auzolan Valdizarbe y Tierra Estella, además de otros boletines municipales y publicaciones.
2007an, NAFARPRES Nafarroako Tokiko Prentsaren Elkartea sustatu duen taldeko kidea da, eta gaur egun elkarte horretako lehendakaria da.
2005etik 2017ra, AMEDNA/NEEZE Nafarroako Enpresaburuen eta Zuzendarien Elkarteko zuzendaritza-batzordeko kide izan zen.; 2015etik 2017ra, Nafarroako Gobernuko Berdintasunerako kontseiluaren zuzendaritzako kidea; eta 2017tik 2021era, “La Asociacion” Nafarroako komunikazio enpresen elkarteko zuzendaritzako kidea.
“Manchetas de la prensa diaria Navarra en el siglo XIX” ikerlanaren egilea (2018ko ekaina).
Edukiaren lehen zatia joan den mendeko 80ko hamarkadako tokiko prentsaren gorakadari buruz arituko da. Garai hartan, Foru Komunitateko komunikabideek hazkunde- eta dibertsifikazio-unea bizi izan zuten, eta hurbiltasuneko informazioaren eta komunikazioaren aldeko apustu garbia egin baitzen.
Goraldi eta hazkunde horri esker, landa-eremuan bizi ziren eta bizi diren komunikazio-munduko profesionalek ez zuten herrietatik alde egin beharrik izan, eta beren ibilbide profesionala beren herrietan garatu ahal izan zuten, beren negozioak zuzenduz edo enpresa horietako plantilla osatuz.
Edukiaren bigarren zatian komunikazio proiektu horien bideragarritasuna eta finantzabideak aztertuko dira: publizitatea eta harpidetza.
Tokiko enpresa eta negozioen publizitatea, tokiko prentsa izanik (sare sozialak sortu aurretik), finean zerbitzu horiek publiko objektiboaren artean ezagutarazteko publizitate-bide bakarra, prentsa instituzionalaren garrantzia eta tokiko prentsak hura eskuratzeko izan duen zailtasuna. Nabarmenduko ditugu.
Harpidetzaren garrantzia, krisian dagoen joera eta tokiko prentsaren erronka mundu digitalaren aurrean.